Naam *
Bedrijf *
email *
Telefoon *
Contacteer mij
We nemen zo snel mogelijk contact op.
het LijnCom team
FAQ
FAQ

Klik op de vraag voor een snel antwoord!

Een voertuig wordt manueel bekleed. Daarbij streven onze kleefploegen steeds een kwalitatief resultaat na. Een voorbeeld: een kleefploeg van drie personen kan in 8 uren een Kusttram bekleden.

Sluit

Geen nood: de bussen en trams gaan bij het binnenrijden van de stelplaats bijna dagelijks door de wasstraat. Hebt u vragen of opmerkingen over een voertuig, dan kunt u het nummer van de bus of tram in kwestie doorgeven aan uw account bij LijnCom. En wij doen de rest.

Sluit

Neen. Het openbaar vervoer is niet duur in vergelijking met andere massamedia. U betaalt bijvoorbeeld per voertuig, en die prijs geldt dan meteen voor een periode van 2 weken.

Sluit

Adverteren op openbaar vervoer is lang niet zo duur als u zou denken. U hoeft dus geen rekening te houden met grote budgetten. Veel hangt af van de duurtijd van uw campagne, de regio die u wil coveren en het formaat dat u kiest.

Sluit

Dat ligt een beetje moeilijk, en wel om de volgende reden: de voertuigen wisselen regelmatig van lijn om allemaal evenveel kilometers te rijden. We kunnen dus niet garanderen dat een bepaald voertuig élke dag op eenzelfde lijn rijdt. Maar als de lijn/route net cruciaal is voor uw campagne, kunnen we elk geval apart bekijken.

Sluit

Van zodra uw campagne geboekt is, bezorgen we u graag een document met alle technische specificaties. Het juiste aanleveradres krijgt u dan weer op aanvraag bij elke geboekte campagne.

Sluit

Dat mag. Alleen de eerste twee ramen aan instapzijde moeten vrijgehouden worden.

Sluit

Dat kan. Een voorwerp mag bovenaan het voertuig tot 30 cm uitsteken. Dat voorwerp moet dan uiteraard wel stevig worden bevestigd, een wasbeurt kunnen overleven en het mag het voertuig niet beschadigen. Een gouden tip: werk indien mogelijk met ‘trompe l’oeil’. Dit effect geeft verrassende, knappe resultaten. Zonder meerkost.

Sluit

De minimumresolutie bedraagt 65dpi op eindformaat.

Sluit

Hiervoor verwijzen we u naar de voorwaarden die - in overleg met Vervoermaatschappij De Lijn - werden uitgestippeld in de deontologische code.

Sluit

Als er onverwacht toch een beschadiging aan uw boodschap mocht optreden, of het voertuig dat uw boodschap draagt langere tijd buiten dienst staat, dan proberen we dit op verschillende manieren te compenseren afhankelijk van de ernst en de duur van de resterende campagne. In eerste instantie verlengen uw campagne waar mogelijk voor eenzelfde periode als de periode die verloren ging. Indien dit niet zinvol is, proberen we zo snel mogelijk de beschadigde affiches te herdrukken en te vervangen binnen dezelfde campagne. Indien beide oplossingen niet haalbaar zijn, zullen we een deel van de huurwaarde van de campagne crediteren.

Sluit

Het drukklaar ontwerp moet ons bereiken 2 weken voor de startdatum van de campagne. Indien u nu al overweegt om te adverteren op openbaar vervoer, kan u beter een optie (beperkt geldig) nemen. Zo bent u zeker dat het gewenste aantal en de periode nog beschikbaar zijn. Sommige periodes en regio’s zijn immers zeer snel volgeboekt. U bevestigt uw campagne ten laatste 4 weken voor startdatum.


Sluit