• Campagne in de kijker: KOMONO
  • Campagne in de kijker: KOMONO
  • Campagne in de kijker: KOMONO
Campagne in de kijker: KOMONO
18/06/2018

Ondanks KOMONO’s internationale succes ligt het hart van het stijlvolle accessoire merk nog steeds in thuishaven Antwerpen.
Voor de lancering van hun nieuwe Marine-collectie kozen zij voor een wereldwijde campagne doorheen verschillende steden. Voor de Antwerpse campagne sloegen ze de handen in elkaar met LijnCom en kozen ze voor sidepacks op de trams en affiches in de premetrostations. ‘We wilden zoveel mogelijk mensen bereikenen daarom hebben we gekozen voor een communicatiekanaal die de stad kruist en door heel veel mensen gezien wordt’ verduidelijkt KOMONO. ‘We hebben veel positieve feedback ontvangen van mensen die ons overal in de stad gezien hebben’.


Uniek aan de sidepack van de tram L waarvoor KOMONO heeft gekozen is de veelzijdigheid en variatie: de combinatie van de 16 ramen én het dakpaneel zorgen ervoor dat er meer dan genoeg plaats is om een grote collectie van zonnebrillen te showen!


Heeft dit je geïnspireerd om zelf te adverteren op de bussen en trams? Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact met ons op! Zo bedenken we samen een actieplan om jouw zaak in de kijker te zetten, waar en wanneer je maar wilt! We bekijken graag samen hoe we op een impactvolle manier jouw boodschap kunnen overbrengen bij de juiste doelgroep.

Volg ons op sociale media!