• Stad Antwerpen kleurt de trappen van de Premetro
  • Stad Antwerpen kleurt de trappen van de Premetro
  • Stad Antwerpen kleurt de trappen van de Premetro
  • Stad Antwerpen kleurt de trappen van de Premetro
  • Stad Antwerpen kleurt de trappen van de Premetro
Stad Antwerpen kleurt de trappen van de Premetro
26/03/2018

Stad Antwerpen is duidelijk fier op hun vertrekpunt van De Ronde Van Vlaanderen. Samen met LijnCom kleurden ze de trappen in het premetrostation Groenplaats geel, met de uitnodigende boodschap om jouw liefde voor de koers te delen via #mijnkoers. Een unieke campagne met een nog uniekere boodschap.

Trotse Antwerpenaren, want daar begint dé koers

De Stad Antwerpen heeft naar aanleiding van de Ronde van Vlaanderen een heuse totaalcampagne op poten gezet. Hanne Pauwels, Projectowner bij de Stad Antwerpen legt uit: “Ten eerste willen we tonen hoe trots wij in Antwerpen zijn dat dé koers hier begint. Bovendien willen we iedereen aanzetten om via #mijnkoers te delen met andere Antwerpenaren waar hun liefde voor de koers is begonnen. Iedereen heeft namelijk wel iets met de koers, en wij willen dat graag in kaart brengen op social media en op derondeinantwerpen.be.”

Een logische keuze, in het drukke centrum van Antwerpen

Dat er geen betere plaats is dan het premetrostation Groenplaats, bewijst ook Jill Vissers, Communication Planner bij Maxus: “Voor deze campagne zijn we in nauwe samenwerking met de Stad Antwerpen op zoek gegaan naar een creatieve mediamix. We hebben gekozen voor de trappen in het premetrostation Groenplaats, omwille van de gunstige ligging, het iconische plein en de drukke passage van tramreizigers, parkingbezoekers en shoppers. Deze creatieve invulling van een OOH-campagne is zowel voor Antwerpenaren, als voor pendelaars en toeristen.”

Trappen in de premetro zijn een primeur voor LijnCom

Met deze unieke campagne begeven we ons met LijnCom ook voor de eerste keer aan het commercialiseren van de trappen in premetrostations. En het resultaat mag er zeker zijn. “Met deze mooie campagne willen we aantonen dat LijnCom voor ieder een creatieve en flexibele oplossing op maat kan vinden. We denken graag met je mee, en ontwikkelen een voorstel op maat. Dit smaakt zeker naar meer!” aldus Christine Van den Berghe, managing director bij LijnCom.

Volg ons op sociale media!