• Campagne in de kijker: BMW Juma Leuven en Mechelen
  • Campagne in de kijker: BMW Juma Leuven en Mechelen
  • Campagne in de kijker: BMW Juma Leuven en Mechelen
  • Campagne in de kijker: BMW Juma Leuven en Mechelen
Campagne in de kijker: BMW Juma Leuven en Mechelen
31/01/2019

Juma Group, net uitgeroepen als BMW fleet dealer of the year, lanceerde na een succesvolle zomercampagne opnieuw twee campagnes in de regio Leuven en Mechelen. Deze hebben als voornaamste doel hun naamsbekendheid te verhogen en traffic naar hun showroom te creëren.


BMW Juma heeft twee concessies en elke vestiging kreeg een eigen campagne. In Leuven werd de nieuwe imagocampagne van hun tweedehandscentrum in beeld gebracht met Window back stickers op stadsbussen. In Mechelen werd het City back formaat gekozen om de saloncondities in de kijker te zetten.

Gezien in het straatbeeld

BMW Juma kiest bewust voor lokale reclame op onze bussen. Samen met onze accountmanager Carola werd een mediaplan op maat uitgewerkt. Hierbij lag de focus op een zo groot mogelijk bereik binnen een straal van 10 km rond de Juma-vestigingen.


Jolien Peeters, Marketing Coördinator, kijkt tevreden terug op de samenwerking met Lijncom:


Sinds 2015 al, adverteren we op bussen om zo potentiële klanten uit onze geomarketingzone te bereiken. Vooral het grote bereik is een belangrijk voordeel van dit communicatiemiddel. En we worden ook gezien! Zo kregen we eerder al positieve reacties van prospecten en klanten.

Wil jij ook lokaal of regionaal gaan adverteren? Dat kan!

Contacteer ons en samen met jou zoeken we naar de meest passende oplossing waardoor je boodschap onderweg gegarandeerd opgemerkt wordt!

Volg ons op sociale media!