• Campagne in de kijker: Whim
  • Campagne in de kijker: Whim
  • Campagne in de kijker: Whim
Campagne in de kijker: Whim
03/12/2018

​Whim, een nieuwe mobiliteitsapp die toegang geeft tot het juiste transportmiddel op elk moment, is sinds oktober beschikbaar in Antwerpen.


Voor de lancering werd de Antwerpse Premetro getransformeerd. Het ondergronds station ‘Groenplaats’ werd volledig overgenomen door deze nieuwe speler. Er werd een indrukwekkende creatie ontworpen door vloer- en muurstickers te combineren met allerlei zwevende vervoersmodi.


De creatie was van de hand van ‘Friendship’. Phil Blondé, creatief directeur en mede-oprichter van Friendship aan het woord:


We zoeken elke dag naar nieuwe locaties om op een verrassende manier te communiceren voor onze merken. De Antwerpse Premetro is eerder een grauwe omgeving maar wel met dagelijks duizenden bezoekers. Door het op een kleurrijke en speelse manier in te vullen, trekt het meer aandacht dan een klassiek medium. We hopen dat er in de toekomst nog meer merken deze plek een make-over zullen geven.


Naast deze affichage op maat, werd de campagne kracht bijgezet door Full back advertenties op bussen, Side pack affichage op trams en meerdere Window stickers op onze voertuigen in de Antwerpse stadskern.


Door een combinatie van verschillende formaten die heel specifiek de actieve doelgroep van Whim konden triggeren was het merk aanwezig in Antwerpen en duidelijk zichtbaar voor de pendelaars gedurende 4 weken.

Van een opmerkelijke lancering gesproken!

Volg ons op sociale media!