• De Vloer wint rock and rolls on wheels richting CBA
De Vloer wint rock and rolls on wheels richting CBA
29/04/2019

We lanceerden begin dit jaar een wedstrijd waarbij creatieven een verrassende reclamecampagne op bus of tram konden inzenden in de hoop rock and roll on wheels te winnen.


Het is uiteindelijk het reclamebureau De Vloer die met de hoofdprijs gaat touren. Met hun opvallende creatie voor Qmusic winnen ze maar liefst hun eigen tourbus. Een feest- & slaapplaats on weels die de winnaars, Ivo Mertens en Matthias Desmet, en 14 lucky collega’s heen en terug brengt naar de Creative Belgium Awards, the party van het jaar voor reclamebureaus in Grand Casino Knokke.


Uit de 30 inzendingen werd de campagne voor Qmusic gekozen door zijn opvallend concept waar niemand kan naast kijken. De extravagante look & feel van de tram past volledig bij de Foute Party van Qmusic. Maar de ‘foute’ experience wordt ook auditief uitgewerkt. Zo zullen de haltes-aankondigingen in de tram voor één keer ingesproken worden door de artiesten van de Foute Party. Hierdoor komen de partygangers tijdens de tramrit naar de party al volledig in sfeer vanaf het moment dat ze opstappen.

Stars shine together

Zowel De Vloer als Qmusic vallen in de prijzen. De Vloer verkrijgt rock and roll on wheels op vrijdag 24 mei 2019. En Qmusic kan een maand lang awareness creëren met de Foute Tram. Op 28 juni zal deze tram de ‘foute’ feestvierders veilig heen en terug naar de Foute Party in Flanders Expo Gent vervoeren.

Benieuwd naar alle inzendingen?

Bekijk ze allemaal op www.lijncom.be/tourbus


De wedstrijd werd georganiseerd in samenwerking met Media Marketing en CBA.

Volg ons op sociale media!