The making-of: Delirium
20/06/2018


Dinsdagnacht werd de tram XL bekleefd met een prachtige full branding campagne van Delirium: een full wrap, window stickers, wobblers én floor stickers. In acht uur tijd toverde een ploeg van vier professionele klevers de langste tram van Gent om tot een levendige kudde roze olifantjes. Het iconische beeld van het olifantje dat typerend is voor het blonde bier zal binnenkort van veraf te herkennen zijn doorheen de Gentse binnenstad, en dat tijdens de drukste en levendigste periode van het jaar: de Gentse Feesten! Twee iconen die dit jaar hand in hand hun lange Gentse roots vieren: de 175ste editie van de Gentse Feesten en de ondertussen 5de generatie van de bekendste brouwersfamilie uit Melle.


Deze campagne is voor Delirium zeer bijzonder omdat de brouwerij zich de laatste jaren sterk op de export heeft gericht en daarom eerder weinig campagne voerde in eigen land. Nu werd het echter tijd om ook in België hun wereldpositie in bierbrouwen te herbevestigen met een creatieve en opvallende campagne. De 15 full backs op bussen en de full branding van de Albatros zullen de passagiers alvast doen duizelen en watertanden. Naast de prachtige campagne voor het iconische blonde bier, schuilt er ook een duidelijke boodschap in: ga ‘lekker gestoord naar de feesten’, maar laat je veilig thuisbrengen door de tram of bus! Als dat geen voorbeeld is van een campagne die naadloos aansluit op zijn medium en publiek!



Het bekende bier van brouwerij Huyghe uit Melle zal de komende maand de meer dan 1,3 miljoen Gentse
feesters zonder twijfel doen watertanden. Bekijk hier in primeur de time-lapse van de kleving!

Volg ons op sociale media!