Lijncom gaat vanaf nu opmerkelijk onderweg
09/07/2018

De baseline ‘Opmerkelijk onderweg’ onderstreept Lijncom’s nieuwe positionering: ‘Opmerkelijk onderweg’ zijn betekent gezien worden, voor grote en kleine merken, op de juiste plaats, voor het juiste budget en door zoveel mogelijk mensen. Lijncom wil beweging brengen in merken door onderweg en dicht bij de mensen aanwezig te zijn en zorgt daardoor voor een opvallende merkbeleving. Uniek aan adverteren bij Lijncom is dat de bussen, trams en schuilhuisjes een niet te missen element vormen in het straatbeeld in Vlaanderen, waardoor het een medium is dat zich niet opdringt maar toch niet te ‘skippen’ valt.

Met de nieuwe brand identity wil Lijncom zijn activiteit opentrekken naar nieuwe mogelijkheden en samenwerkingen. Op die manier wil Lijncom eigen producten en diensten vernieuwen of uitbreiden door in te spelen op de noden van de evoluerende steden, de stijgende vraag naar duurzame mobiliteit én de digitalisering. De volledige rebranding is van de hand van North Design.


Managing director Christine Van den Berghe: “Onze verhuis naar het gloednieuwe pand in Melle is een eerste realisatie en past helemaal in deze gloednieuwe positionering. Dankzij de combinatie van oud en nieuw straalt het gebouw een strakke en warme sfeer uit. Samen met ArtNivo uit Gent kozen we voor een open, lichtrijk en modern interieur welk voldoet aan nieuwe manieren van werken, ook flexwerken. Hiermee tonen we niet alleen onze ambities maar nodigen we onze klanten, leveranciers en partners uit om na te denken over samen ‘opmerkelijk onderweg’ zijn.”

Volg ons op sociale media!