• Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
  • Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
  • Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
  • Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
  • Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
  • Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
  • Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
Campagne in de kijker: Sport Vlaanderen
17/01/2018

Je hebt ze vast al gezien in het straatbeeld: de Sport Vlaanderen-tram. Een leuke en creatieve manier om Vlaanderen aan het bewegen te zetten. Wist je dat deze volledig beklede Hermijntram elke twee maand er lichtjes anders uitziet?

Jouw sportervaring op de tram

Deze prachtig blauwe tram zie je al van ver aankomen in Gent en Antwerpen. Wat echter wel uniek is, is de middenkast van deze tram. Elke twee maanden wordt deze vervangen door een nieuwe visual, telkens gebaseerd op foto’s die gedeeld worden met #sportersbelevenmeer op sociale media. Een extra stimulans dus om werk te maken van die goede voornemens.

Impactstudie bewijst doel van reclame op openbaar vervoer

Uit een impactstudie van LijnCom blijkt dat 76% van de ondervraagde Antwerpenaren één of meerdere keren per week reclame zien op bus en tram. Maar liefst 30% van de doelgroep herkent daarbij de Sport Vlaanderen-campagne. Bovendien zegt 55% van de ondervraagden dat deze campagne de aandacht trekt en geloofwaardig is. Een hoge score voor een impactvolle boodschap.

Zelf een creatief idee?

Adverteren op bus en tram kan op heel wat verschillende manieren. Kijk eens rond in ons aanbod, of contacteer ons geheel vrijblijvend voor een campagne op maat van je budget en creatief idee. We bekijken graag samen hoe we op een impactvolle manier jouw boodschap kunnen overbrengen bij de juiste doelgroep!

Volg ons op sociale media!