• Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
  • Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
  • Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
  • Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
  • Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
  • Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
Telenet gaat helemaal voor The Good Flow
26/03/2018

Telenet lanceerde niet onopgemerkt zijn nieuwe merkbelofte ‘The Good Flow’. Met een goeie flow draait elke familie immers beter. Dat uit zich alvast in een prachtige Full Branding campagne op onze trams in Gent en Antwerpen.

Maximale impact in Gent en Antwerpen

Telenet pakt als eerste uit met een Full Branding pakket in Gent en Antwerpen. Een volledig beklede tram waar je amper kan naast kijken, aangevuld met een binnenbekleding van wobblers, floor stickers en inside banners. Zo zorgen we ervoor dat zowel binnen als buiten iedereen mee is met The Good Flow van Telenet.

Een mooie mediamix voor de lancering van een nieuwe merkbelofte

Waar je ook rond je kijkt, je kan niet om de nieuwe Telenet-campagne heen. De keuze voor een Full Branding-tram was dan ook de ideale manier om deze mediamix een extra boost te geven. Een mooie samenwerking tussen Telenet, Outsight, PHD en LijnCom. Ook het creatief agentschap TBWA speelt met zijn creatie mooi in op het medium: zo kregen de wobblers, floor stickers en inside banners elk een andere specifieke “Go With The Good Flow” boodschap mee.

Ook opvallen met een Full Branding?

Smaakt deze campagne naar meer? Onze Full Branding pakketten zijn beschikbaar op zowel trams, bussen en de Kusttram. Bovendien geven we een mooie korting tot 50% op de huur van deze binnenbekleding. Onze accountmanagers geven je graag een extra woordje uitleg over deze impactvolle oplossing!

Volg ons op sociale media!