Naam *
Bedrijf *
email *
Telefoon *
Contacteer mij
We nemen zo snel mogelijk contact op.
het LijnCom team
Waarom adverteren
10 goeie redenen om te adverteren op openbaar vervoer
1
Altijd en overal

Meer dan 4000 bussen en trams rijden altijd en overal. En élke Vlaming heeft een halte op 750 meter van zijn deur. Dat maakt van het openbaar vervoer een unieke en impactvolle reclamedrager. Verbazend hoeveel trams of bussen u zelf spot tijdens een wandeling doorheen de stad. Let er maar eens op hoe vaak u ze ziet in de Vlaamse tv-series?

2
100% keuzevrijheid

U kiest hoe u de bus en/of tram bekleedt naargelang uw doel, regio, periode en budget. U kiest à la carte de formaten, geografische spreiding en de adverteerperiodes.

3
Impact op lange termijn

U wilt de awareness voor uw merk, product of event nog verhogen? U kunt kiezen voor een aanpak op lange termijn, met een hoge herhalingsgraad (de trams en bussen doorkruisen de hele dag lang uw actieterrein). Ook dan is adverteren op bussen en trams uiterst rendabel.

4
Geen waste, wel return on investment (ROI)

De doelgroep van een handelszaak bevindt zich binnen 30 minuten reistijd rond die zaak. Het openbaar vervoer is op dezelfde manier georganiseerd. Zo is uw advertentie steeds te zien binnen de actieradius van uw winkelpunt.

5
Zelfs moeilijk te bereiken doelgroepen

Sommige doelgroepen zijn moeilijk te bereiken. Gelukkig hebben alle consumenten iets gemeenschappelijks: ze moeten zich verplaatsen. Zo komen ze zeker bussen en trams tegen. En dus ook uw campagne!

6
Uiterst flexibel

Of het nu de geografische spreiding, kleefmogelijkheden of periodes betreft: adverteren op openbaar vervoer is uiterst flexibel. Op 20 achterzijden adverteren met 5 verschillende promoties. Of een jaar lang op 1 bus met maandelijks een nieuwe actie. Allemaal geen probleem.

7
Ongebreidelde creativiteit

De creatieve mogelijkheden op een bus of tram zijn bijna onbeperkt. Met de techniek van de ‘trompe l’oeil’ kunt u trouwens heel origineel uit de hoek komen. Geef uw advertentie de aandacht die het verdient met de nodig humoristische insteek. Speelt u bij het ontwerp leuk in op het medium als dusdanig, dan trekt u ongetwijfeld de aandacht van de voorbijganger!

8
Permanente aanwezigheid

Uw campagne is telkens dag in dag uit -voor een minimum van 2 weken- te zien in het straat beeld en dat op meerdere voertuigen! We hoeven u niet te overtuigen dat deze hoge herhalingsgraad van uw advertentie zorgt voor een nog grotere impact.

9
In uw mediamix of solo …

Adverteren op bussen of trams is een ideale toevoeging in uw mediamix. Maar ook als uw campagne alleen op een bus en/of tram verschijnt, is de impact gegarandeerd.

10
Verrassend voordelig

In tegenstelling tot wat de meeste adverteerders denken, is adverteren op bussen en trams verrassend betaalbaar. Check het zelf in onze tariefbrochure.