Lijncom
 

Rekruteer snel een actief publiek

Heb je een vacature die wat meer aandacht verdient of wil je jouw bedrijf in de kijker zetten? Verspreid jouw boodschap met een campagne op tram of bus.

Hoe?

  • Bepaal zelf de regio die het meest aansluit bij de vacature.
  • Kies één van onze impactvolle formaten.
  • Bekijk samen met ons hoe jouw boodschap kan gebracht worden.
  • Bezorg ons jouw ontwerp en wij doen de rest!

Is communiceren op de bus effectief?

We zochten het voor je uit!

In samenwerking met onderzoeksbureau AQ Rate werd de zichtbaarheid van campagnes in Gent, Antwerpen en andere grote steden onderzocht*.

91%

zag de reclame op de zij- of achterkant van bus en tram. 53% merkte zelfs meerdere keren per week reclame op.


Bron: AGRate onderzoek, juni 2018

Profielmeting De Lijn

Lijncom
Lijncom

Bron: GFK, 2017

 

De 5 voordelen van rekruteren via openbaar vervoer

  • Je rekruteert regionaal rond de tewerkstellingsplaats.
  • Je hebt een groot bereik van actieve en latente werkzoekenden.
  • Je doet aan employer branding door aanwezig te zijn in het straabeeld.
  • Er is geen afleiding van andere vacatures.
  • Lijncom voorziet een campagne op maat van jouw noden en jouw budget.
Lijncom
 

Enkele voorbeelden

Lijncom

Wyckaert
Aankondiging algemene jobdag Gent


4 weken, 1 tram
Formaat: Side pack

 
Lijncom

TVH
Algemene
aanwervingscampagne


4 weken, 25 voertuigen
Formaat: Side 3m

 
Lijncom

Stepstone
Imagocampagne en naambekendheid


4 weken, 55 voertuigen
Formaat: Full back

 

Wil je ook meer uit je recruteringscampagne halen?

 

Volg ons op sociale media!