DOOH

VO volwassenonderwijs1

Bekroonde campagne: Onderwijs Vlaanderen inspireert levenslang leren via Out-of-home

In een wereld die voortdurend evolueert, speelt de Vlaamse Overheid een cruciale rol bij het bevorderen van levenslang leren. Met de slogan "Nog een reden om...

Lees meer
Adidas takeover header

Transformatie van premetrostation Meir in een iconische beleving voor adidas Originals

Lees meer
DOOH - Think Pink

Think Pink lanceert gloednieuwe box via de digitale schermen van Lijncom

Op Internationale Vrouwendag lanceert Think Pink haar First Aid Kit bij borstkanker. De organisatie kan hiervoor op de volledige steun van Lijncom rekenen.

Lees meer
Wobbler - Bonsai 14

Met Bonsai wordt een tramticket kopen een nobele zaak

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.