Begin dit jaar pakten we in de Antwerpse premetro uit met onze gloednieuwe digitale schermen. Voortaan konden adverteerders de wekelijks meer dan 800.000 bezoekers van de Antwerpse premetro ook bereiken met hun digitale boodschappen.
Ontdek enkele leuke campagnes die de kracht van het medium aantonen
NMBS
NMBS pakte hun recruteringscampagne creatief aan. Ze haakten in op het feit dat onze digitale borden gepositioneerd zijn op strategische plaatsen waar mensen tijd hebben om je boodschap te ontvangen. Tijdens deze wachttijd lieten ze de reizigers meegenieten van een spelletje ‘escape train’.
Kipling
Kipling richt zich tot de schoolgaande jeugd en wist die te bereiken in de premetro van Antwerpen. Zo zetten ze DOOH in om hun winkel op de Meir te promoten. Ze speelden in op de emotie van de kijker en brachten tegelijk hun product knap in beeld.
Desperatos
Desperatos gebruikte de kracht van video om hun rebels biermerk wilder en verfrissender in de kijker te zetten.
Philips
Met DOOH kan je meer impact creeren door de bewegende beelden die gebruikt worden. Zo promootte Philips hun scheerapparaat OneBlade op een humoristische en aantrekkelijke manier, waardoor zelf de vrouwen meteen overtuigd waren.
NIEUW! Nu ook visibiliteit in het Opera premetrostation
Vanaf 2020 zullen er ook digitale schermen beschikbaar zijn in het vernieuwe Opera premetrostation.
Wil je ook met jouw boodschap impact creëeren in ons DOOH netwerk? Laat het ons weten!
Wij hebben tal van aantrekkelijke mogelijkheden voor jou in petto.
De website van Lijncom gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Lijncom gebruikt functionele cookies en analytische cookies om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden. Bovendien plaatsen Lijncom en derde partijen tracking cookies om advertenties en/of aanbiedingen op de website en in de nieuwsbrief (indien je hiervoor ingeschreven bent) af te stemmen op jouw persoonlijke voorkeuren. Ook worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken. Je internetgedrag kan middels deze tracking cookies gevolgd worden binnen en buiten onze website. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van onze website ga je hiermee akkoord. Wil je meer weten over het gebruik van cookies en/of persoonsgegevens door Lijncom, lees dan ons Privacy- en Cookiebeleid.