• Rolex verovert het hart van Antwerpen
  • Rolex verovert het hart van Antwerpen
Rolex verovert het hart van Antwerpen
16/02/2021

Geen betere plaats dan de ‘stad van de mode’ om de nieuwe Tudor Royal, een sporthorloge met geïntegreerde armband, in het groot in de kijker te zetten.


Het voornaamste doel van deze brandingscampagne was om het product te introduceren bij het trendy publiek van Antwerpen, alsook meteen de lokale Rolex-agenten te promoten die dit unieke horloge verkopen.


Rolex koos om die reden voor het tramnetwerk van Antwerpen om dagelijks een breed publiek in het hart van de modestad te kunnen bereiken.


Het resultaat: een Albatros-tram met prachtige visuals in sterke mannelijke kleuren. Het Tudor-horloge is geboren om te durven (#borntodare) en deze uurwerkfilosofie is duidelijk aanwezig op deze donkere tram.

De Rolex-tram was 8 weken aanwezig in Antwerpen stad.

De sleutels tot succes

1. Elegante merkcampagne: een stijlvol opvallend ontwerp met een sterke boodschap. De focus ligt op één product, met één duidelijke boodschap.


2. Voortreffelijke manier om lokaal te promoten: door de Rolex verkooppunten specifiek op de tram te benoemen, wordt het verkeer naar de lokale POS geleid en kan de verkoop gestimuleerd worden.


3.Juiste mediumkeuze: Rolex wil een modebewust publiek aantrekken. Het introduceren van een stijlvol product in dé modestad zorgt hier voor de perfecte match.

Volg ons op sociale media!