Zij kozen voor ons DOOH netwerk
20/03/2020
Meer en meer adverteerders vinden de weg naar het Lijncom DOOH netwerk in de Antwerpse premetro. Als inspiratie zetten we een aantal leuke campagnes van onze nieuwste DOOH klanten op een rijtje.
Bol.com
De winkel van ons allemaal streek 7 dagen lang neer in de premetro. Met tal van drogisterij aanbiedingen wist Bol.com velen te overtuigen om online hun slag te slaan. Hoge kortingen op honderden producten! Van mond-, gezichts- en haarverzorging tot wasmiddelen en babyvoeding. Telkens met een opvallend roze achtergrond en de promoproducten duidelijk in beeld, kon je de boodschap niet missen.
JD Sports
JD Sports, de toonaangevende retailer van sportmode en sneakers in Groot- Brittanië, weet ook in België vele trendy harten sneller te doen slaan. Om zijn bekendheid in Antwerpen te vergroten, brengt het zijn product, stijl en coolness in het groots in beeld op de Lijncom schermen.
Spotify
Toen de digitale muziekservice het nieuwste album ‘Brutaal’ van Zwanger Guy opnam in hun aanbod, was de populair artiest overal aanwezig in de premetro. Met video campagne vol flitsen en swag werd de aandacht getrokken.
ING
De nieuwe tagline van ING ‘do your thing’ wordt in de recente DOOH campagne op een grappige manier vertaald. ING brengt je waar je maar wil, ook al is dat naar Mars. Zo vertaalt de bank zijn boodschap, dat bankieren bij ING kan met minimale inspanning en maximale eenvoud.
Ons DOOH netwerk
Het Lijncom Digital Out-of-Home (DOOH) netwerk, bestaande uit 22 digitale schermen verspreid over de vijf voornaamste stations van de premetro in Antwerpen, vormt het enige digitale netwerk in Antwerpen.
Benieuwd naar alle mogelijkheden van DOOH? Klik hier of neem rechtstreeks contact op met Inge De Baets (mail inge@lijncom.be of bel 0479 42 94 13)