• Campagne in de kijker: rekruteringscampagne AZ Jan Portaels
  • Campagne in de kijker: rekruteringscampagne AZ Jan Portaels
  • Campagne in de kijker: rekruteringscampagne AZ Jan Portaels
  • Campagne in de kijker: rekruteringscampagne AZ Jan Portaels
  • Campagne in de kijker: rekruteringscampagne AZ Jan Portaels
Campagne in de kijker: rekruteringscampagne AZ Jan Portaels
07/07/2020

Het Algemeen Ziekenhuis Jan Portaels in Vilvoorde lanceert in deze bijzondere tijden een opmerkelijke campagne om zorgberoepen te promoten. Door hun medewerkers letterlijk te kijk te zetten, willen het ziekenhuis enerzijds hen eren maar anderszijds ook nieuwe verpleegkundigen aantrekken.


Met dat doel voor ogen pakt het AZ Jan Portaels uit met een krachtige aanwervingscampagne die op verschillende kanalen van juli tot oktober zal lopen.

AZ Jan Portaels zorgt graag voor jou

Verschillende zwart-witfoto’s van hun zorgpersoneel pronken momenteel op onze voertuigen in de regio Grimbergen en Vilvoorde. Zowel aan de buitenkant, als binnenin wordt campagne gevoerd. De zijkant werd bestickerd met Window side 2m2, diezelfde bussen kregen elk ook 2 Window stickers binnenin om dat campagne kracht bij te zetten.


Een van de gezichten is Elien Deneut (derde foto van links), de jonge vroedvrouw die afgelopen maanden bij HLN, Linde Merckpoel en nog andere media te zien was als de gemotiveerde vroedvrouw die tijdelijk een zijsprong maakte naar de corona-afdeling.

Regionaal rekruteren

AZ Jan Portaels zet in op regionale communicatie en zal naast De Lijn-bussen, in een 2de fase, hun campagne ook bekendmaken op onze gloednieuwe trambus. Door te kiezen voor het nieuwe formaat Window Side 3 x 2m2, zullen 3 krachtige beelden naast elkaar op 1 zijde van de trambus komen te staan en zal de campagne niet ongemerkt voorbij rijden in de noordrand van Brussel.

Volg ons op sociale media!