Naar aanleiding van hun 40 jaar bestaan koos ASAP voor een nationale employer branding campagne op de achterzijde van onze bussen. Al 40 jaar lang is ASAP actief in de HR-sector en deze verjaardag mocht niet onopgemerkt voorbij gaan.
ASAP heeft meer dan 80 nationale uitzendkantoren en helpt dag in dag uit werkzoekende aan een passende job. Deze passie willen ze met hun campagne uitdragen over heel Vlaanderen. Hiervoor werden 80 Window backs bekleed met verschillende campagne visuals, die zes weken lang doorheen de vijf provincies reden. Met de slogan ‘Helemaal jezelf in je job’ kiest ASAP voor doeltreffende communicatie.
Voor hun rekruteringscampagne koos ASAP voor ons medium:
Evi Baeten, Marketing & Communication Manager bij ASAP, kan dit bevestigen en is erg tevreden over hun campagne:
“Met veel enthousiasme staan we al 40 jaar klaar voor uitzendkrachten om voor hen de job te zoeken die het best bij hen past. Dit wilde we dan ook graag delen met het grote publiek. Voor awareness campagnes werken we reeds een tijd samen met Lijncom. Ze geven ons een groot bereik in heel Vlaanderen bij (latente) werkzoekende. Onze buscampagnes blijken dan ook goed op te vallen in het straatbeeld; regelmatig krijgen we hierover leuke reacties.”
Het zijn vooral de krachtige beelden die de campagne versterken. Er werden 5 versies uitgewerkt waarbij wordt ingespeeld op hoe de favoriete activiteiten van kinderen later ook terugkomen in hun droomjob.
Of laat het ons jou gewoon vertellen! Vul ons contactformulier en we nemen asap contact met jou op.