• ​Campagne in de kijker: B-Better
  • ​Campagne in de kijker: B-Better
  • ​Campagne in de kijker: B-Better
​Campagne in de kijker: B-Better
04/10/2019

B-Better is een innovatief water startup merk van Unilever’s Future Platform. Als nieuwkomer op de FMCG markt zet B-Better voornamelijk in op naamsbekendheid en awareness door hun voornaamste troeven zichtbaar uit te spelen.

B-Better lanceert in Leuven en Antwerpen

Voor de lancering van het trendy water B-Better werd een omvangrijke OOH-campagne opgezet. Zo rijden er sinds midden september vele bussen rond met een aantrekkelijk campagnebeeld van B-Better. Op de Super side 4m2 is de vernieuwende box verpakking te zien en het krachtige statement ‘less plastic’. Gedurende één maand zullen deze bussen de boodschap van ‘Water in a box’ verspreiden in regio Leuven.


Ook in Antwerpen ging de lancering niet onopgemerkt. Op de 22 digitale schermen in de Antwerpse premetro waren onderstaande video’s afgelopen week te zien.

Not perfect but better

Deze waterflesjes zien er iets anders uit dan gewoonlijk. B-Better onderscheidt zich net door hun duurzame combidome verpakking. Deze combineert de voordelen van brik en fles. Het materiaal is 100% recycleerbaar, voor 90% gemaakt uit biologische materialen en stoot bij de productie 34% minder CO2 uit.

Wil jij binnenkort ook adverteren in het hart van de stad?

Het kan, met grote of kleine campagnes! Je zal gezien worden op onze bussen of trams.

Samen met jou zoeken we naar de best passende oplossing voor jouw campagne. Contacteer ons nu!

Volg ons op sociale media!