Met hun campagne “de kortste weg naar verwondering” stelt Vlaanderen Vakantieland Vlaanderen op een aantrekkelijke manier voor, met als doel Vlaanderen te promoten als reisbestemming.
In mei en juni reden 48 bussen en 22 trams rond met Super side 10m2 affiches die Vlaanderen op zijn mooist en verrassend toonde. Beelden die je doen geloven dat dit een buitenlandse bestemming is, maar in feite stellen deze 15 verschillende vakantiebeelden een Vlaamse vakantiebestemmingen voor.
Tijdens het opstellen van het mediaplan werd bewust gekozen om de gekleefde bussen niet in de regio van de bestemming te laten rijden. Zo werden mensen van verderaf ook geïnspireerd om eens naar de andere klant van Vlaanderen te reizen. Met de focus op 5 regio’s, werd per provincie drie tot de verbeelding sprekende beelden geselecteerd.
We helpen je graag op weg. Bel of mail ons en we zoeken samen met jou naar de best passende oplossing waardoor jouw boodschap onderweg gegarandeerd opgemerkt wordt!