• Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
  • Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
  • Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
  • Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
  • Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
  • Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
Case in de kijker: UZ Gent - Denk zorg
30/10/2019

​Heb jij afgelopen maand ook opgepikt dat UZ Gent warme zorg, topexpertise, innovatie en onderzoek in hun DNA zitten heeft? Dan heb jij goed rondgekeken in Gent. Of zat je misschien op één van de trams of bussen die ingezet zijn om de Denk zorg-campagne mee bekend te maken?

UZ Gent in de kijker

Naar aanleiding van hun 60 jaar bestaan in 2019 zet UZ Gent enkele van hun sterktes in de kijker. Deze imagocampagne is gebaseerd op vier straffe verhalen, waarbij zowel de patient als de zorgverlener hun verhaal vertellen. Deze zijn intrigerend. Net zoals de beelden die je sinds midden oktober kan terugvinden op 8 trams en 50 achterzijdes van de bussen in Gent.


De Full back formaten focussen elk op één verhaal. Terwijl het formaat Side pack toe laat om de vier verhalen samen te brengen als één sterke campagne.

Herhalingscampagne

Na een succesvolle zomercampagne, koos UZ Gent opnieuw voor het openbaar vervoer in Gent als medium voor hun herhalingscampagne van ‘Denk zorg’.


Lies Ketels, dienstverantwoordelijke Communicatie en evenementen van UZ Gent, bevestigt dat hun eerdere campagne doeltreffend was: “Onder meer dankzij de goede samenwerking met Lijncom worden die verhalen door een breed publiek in de regio opgepikt.”

Wil jij ook lokaal of regionaal gaan adverteren?

Dat kan! Contacteer ons en samen met jou zoeken we naar de meest passende oplossing waardoor je boodschap onderweg gegarandeerd opgemerkt wordt!

Volg ons op sociale media!