• Digital Out Of Home: inspiratie
  • Digital Out Of Home: inspiratie
Digital Out Of Home: inspiratie
14/10/2019

Begin dit jaar pakten we in de Antwerpse premetro uit met onze gloednieuwe digitale schermen. Voortaan konden adverteerders de wekelijks meer dan 800.000 bezoekers van de Antwerpse premetro ook bereiken met hun digitale boodschappen.

Ontdek enkele leuke campagnes die de kracht van het medium aantonen

NMBS

NMBS pakte hun recruteringscampagne creatief aan. Ze haakten in op het feit dat onze digitale borden gepositioneerd zijn op strategische plaatsen waar mensen tijd hebben om je boodschap te ontvangen. Tijdens deze wachttijd lieten ze de reizigers meegenieten van een spelletje ‘escape train’.

Kipling

Kipling richt zich tot de schoolgaande jeugd en wist die te bereiken in de premetro van Antwerpen. Zo zetten ze DOOH in om hun winkel op de Meir te promoten. Ze speelden in op de emotie van de kijker en brachten tegelijk hun product knap in beeld.

Desperatos

Desperatos gebruikte de kracht van video om hun rebels biermerk wilder en verfrissender in de kijker te zetten.

Philips

Met DOOH kan je meer impact creeren door de bewegende beelden die gebruikt worden. Zo promootte Philips hun scheerapparaat OneBlade op een humoristische en aantrekkelijke manier, waardoor zelf de vrouwen meteen overtuigd waren.

NIEUW! Nu ook visibiliteit in het Opera premetrostation

Vanaf 2020 zullen er ook digitale schermen beschikbaar zijn in het vernieuwe Opera premetrostation.


Wil je ook met jouw boodschap impact creëeren in ons DOOH netwerk? Laat het ons weten!
Wij hebben tal van aantrekkelijke mogelijkheden voor jou in petto.

Volg ons op sociale media!