• Feest! 2 BTOB Awards gewonnen
Feest! 2 BTOB Awards gewonnen
23/10/2019

Gisterenavond vielen we in de prijzen! Maar liefst twee van onze communicatiecampagnes wonnen een BTOB Communication Award. Deze prijzen lauweren de beste BtoB campagnes van adverteerders, agentschappen en regieën in België en Luxemburg.


Dat we gisteren met 2 awards naar huis gingen, maakt ons supertrots! We hebben afgelopen jaar héél hard gewerkt aan onze rebranding en herpositionering. De award voor ‘Lijncom on tour’ is dé beloning voor onze creativiteit en gedrevenheid. Met de ‘Win your own tourbus’-wedstrijd maakten we ons medium opnieuw aantrekkelijk bij jonge creatievelingen! Beide campagnes tonen aan dat we ervaren worden als een dynamische en toegankelijke regie.
Christine Van den Berghe, managing director bij Lijncom

Zilver voor ‘Win your own tourbus’-wedstrijd

De ‘Win your own tourbus’- was een creatieve wedstrijd gericht op reclamebureaus. Jong creatieven werden gestimuleerd om onze reclameformaten te gebruiken en een zo impactvolle campagne te ontwerpen op onze bussen of trams.


Niets voor niets uiteraard, want de winnaar kon maar liefst rock & roll on wheels winnen: een privé tourbus voor hem en 15 lucky collega’s! De tourbus bracht hen naar de Creative Belgium Awards (het hoogtepunt van het jaar voor jonge creatieven), ze konden er overnachten en werden de volgende dag weer veilig thuis gebracht.


We schreven een relatief eenvoudig wedstrijd uit maar dankzij het hoge ‘rock & roll’ gehalte van de communicatie en de grandiose prijs die er te winnen viel, sprong de activatie-campagne er bovenuit. Met maar liefst 43 creatieve inzendingen, kreeg de jury de moeilijke taak om 1 winnaar te kiezen!


Ontdek in de video hieronder wie dat geworden is


Credits - design: NORTH Design, video: 99stories

Brons voor Lijncom on tour

‘Lijncom on tour’ was een event voor alle media-agentschappen in en rond Brussel waarbij we onze nieuwe positionering van ‘opmerkelijk onderweg’ tastbaar wouden maken. Dankzij het grote verrassingseffect (een rit naar een secret lunch location met intiem optreden van Novastar) kende ons event een groot succes!


Op 28 maart pikten we de mediabureaus, outdoor specialisten en hun genodigden in het Brusselse op met onze 6 Lijncom on tour bussen voor een “opmerkelijk onderweg experience”. We kwamen allen samen in de stelplaats van Ukkel voor een sfeervol Lunch Concert. Deze opmerkelijk locatie was helemaal omgetoverd tot een unieke setting. Bovendien speelde niemand minder dan Novastar een exclusieve showcase en ontroerde menigte met zijn melancholische nummers.


Herbeleef ons eerste lunchconcert


Credits - design: NORTH Design, website: Tonijn, event partner: EverPresent Events

Volg ons op sociale media!