• Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
  • Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
  • Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
  • Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
  • Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
  • Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
Lijncom en De Lijn bedanken iedereen die helpt!
09/04/2020

​In tijden van Corona creëerden we samen met De Lijn een opmerkelijke campagne die onze appreciatie toont naar essentiële beroepen. Hiermee willen we alle helden die zich inzetten tegen Corona en die nog volop aan het werk zijn in de bloemetjes zetten.

Anonieme helden

Het is van essentieel belang dat de zorgverleners maar ook arbeiders, technici, postbodes, koeriers, chauffeurs, supermarktpersoneel en vele andere aan de slag kunnen blijven. Het zijn tenslotte deze mensen die onze samenleving draaiende houden in deze Covid-19 periode. Om hen elke dag van en naar hun werkplaats te brengen, blijven de bussen en trams van De Lijn dagelijks rijden. Hierdoor is onze mediaruimte actief en perfect van toepassing om deze grote en kleine helden te bedanken en mee te geven dat we voor hen graag in beweging blijven.


De communicatie-afdeling van De Lijn stond samen met hun reclamebureau LDV in voor de creatie van de campagne. Er werden 8 anomieme helden gekozen om op de voertuigen af te beelden.

In groot formaat

Met een brede campagne op 210 voertuigen verspreid over volledig Vlaanderen wordt er impactvol bedankt. Op de voertuigen kozen we enerzijds voor het impactvolle groot formaat van 10m2. In Gent en Antwerpen werden op 30 Albatrossen Side packs ingezet. Dit formaat laat perfect toe om verschillende visuals op één voertuig te tonen zodat de boodschap dat we iedereen willen bedanken extra tot zijn recht komt. Daarnaast zetten we ook het digitale netwerk in de Antwerpse premetro in. Op de 22 schermen in de stations Groenplaats, Meir, Astrid, Diamant en Sport kreeg deze campagne een digitale vertaling zodat daar ook optimaal de doelgroep wordt bereikt. Tot slot werden ook de bushokjes van De Lijn voorzien van bedankingsaffiches.


Met deze groot opgezette campagne willen we alle helden én heldinnen in de kijker zetten en hen een hart onder de riem steken.

Wil jij ook impactvol adverteren voor een klein of groot bereik?

De Lijn blijft elke dag actief gedurende de Coronacrisis. Wil jij jouw boodschap impactvol verspreiden via een campagne op een van onze voertuigen, schuilhuisjes of digitale schermen, aarzel dan niet om ons te contacteren. We maken graag een voorstel dat aansluit bij jouw doelstellingen. Op die manier ben ook jij opmerkelijk onderweg.

Volg ons op sociale media!