• Meer bereik in een opmerkelijke zomer
  • Meer bereik in een opmerkelijke zomer
  • Meer bereik in een opmerkelijke zomer
Meer bereik in een opmerkelijke zomer
21/06/2020

​Hoewel we sinds juni weer meer en langer uit ons kot mogen, blijven de meeste mensen deze zomer liever wat dichterbij. We voelen ons veiliger in België. We doen volop van #kooplokaal en bereiden onze ‘staycation’ voor. Ideale aanknooppunten voor regionale en nationale adverteerders om hun product extra in de kijker te zetten.

Toerisme in eigen land

Door de onzekere tijd hebben heel wat Belgen hun buitenlandse plannen reeds gecanceld of uitgesteld. Ze beslissen om deze zomer in eigen land door te brengen. Normaal gaat in juli en augustus gemiddeld 77% van de Belgen op reis in Europa. We kunnen ervan uitgaan dat dit deze zomer slechts een fractie zal zijn.


Dit biedt mogelijkheden om nieuwe reisplannen te maken en volop te genieten van onze vrijheid dichtbij huis. Volgens de Grote Coronastudie van UAntwerpen kiest iets meer dan één op de tien vakantiegangers tijdens de zomermaanden voor een vakantie aan de Belgische kust. De Ardennen en ‘elders in België’ mogen zowat 8 procent van de reizigers verwelkomen.


Niet alleen hotels, B&B’s en campings kunnen hier van mee profiteren. Ook de horeca, (pret)parken, museums, kleine festivals, steden en gemeenten zullen bezocht worden.

Nieuwe vrijheid, nieuwe opportuniteiten

Tijdens het proeven van de vrijheid, willen we dat ze ook de weg (terug) vinden naar jouw zaak of product. Met meer mensen op straat, stijgt het bereik van een campagne op bus en tram alleen maar. Zeker nu het langer klaar is en we langer ‘buiten’ blijven.


Probeer het ook uit! Onze voertuigen rijden dagelijks, meermaals rond in jouw regio. Onze opmerkelijk formaten kunnen ze niet zo maar overslaan. Bovendien zorgen onze zomercondities er voor dat je deze zomer langer gezien wordt.

Blijf als merk niet stilstaan

Het is nu meer dan ooit belangrijk om aanwezig te blijven. Verdwijn niet op de achtergrond, maar hou contact met je doelpubliek. Uit onderzoek blijkt dat consumenten net willen dat merken op hun noden inspelen. Dus kom naar buiten en toon sociaal engagement in het straatbeeld. Door deze unieke setting zal jouw boodschap meer opvallen dan voorheen.

We helpen je op weg

Doe beroep onze jarenlange ervaring om deze zomer te communiceren aan de kust, rond je winkelpunt, in de grootsteden of waar je ook wilt! We luisteren in eerste instantie naar wat jij nodig hebt. Een van onze accountmanagers volgt jouw uitdaging persoonlijk op, van A tot Z. Samen zijn we opmerkelijk onderweg deze zomer!

Bron: Vakantiebarometer 2019 van Europ Assistance, Grote Coronastudie van UAntwerpen 2020, Onderzoek Serviceplan en Pub Magazine 2020

Volg ons op sociale media!