• Oproep aan creatieve agentschappen: bedank ‘heroes’ met een digitale campagne
Oproep aan creatieve agentschappen: bedank ‘heroes’ met een digitale campagne
15/04/2020

cliquez ici pour lire la version française

We slaan samen met JCDecaux en Publifer de handen in elkaar en moedigen tijdens de lockdown creatieven aan om het beste van zichzelf te geven via hun digital OOH.


Mensen die op straat zijn tijdens deze lockdown zijn vooral mensen die zich elke dag inzetten voor de burgers. En dat is niet enkel het zorgend personeel. Dagelijks zijn er 1000-en vrijwilligers, apothekers, bakkers, beenhouwers, vuilnisophalers, chauffeurs, politieagenten enz. in de weer om in onze noden te voorzien.

Creatief via Digital OOH

Omdat we het belangrijk vinden om óók deze mensen die onderweg naar hun job te bedanken, stellen we elk onze digitale schermen ter beschikking van de reclamewereld tijdens de lockdown.


Creatieve agentschappen kunnen vrijblijvend een merkneutrale digitale animatie insturen waarmee ze een specifieke doelgroep bedanken. Uit alle inzendingen zullen de initiatiefnemers elke vrijdag van de lockdown twee inzendingen kiezen. Originaliteit in de keuze van de doelgroep en creativiteit in de digitale vormgeving zijn de criteria die bepalen of de inzending wordt weerhouden.


De week erop verschijnen de creaties op de digitale borden in de belangrijkste NMBS stations, Brusselse metro, Antwerpse premetro, Brussel en Luik.

Neem deel

Deelnemen kan eenvoudig door de creaties voor donderdagavond te mailen naar heroes@doohmedia.be met duidelijke vermelding van de contactgegevens van het agentschap en personen die erop gewerkt hebben.


De technische specificaties zijn hier terug te vinden: https://www.lijncom.be/downloads/TF_DooH_engels.pdf

Meer info

Voor meer informatie over deze actie kan je steeds contact opnemen met Christine Van den Berghe via christine@lijncom.be.

Volg ons op sociale media!