Roger Kesteloot openhartig in de Babbelbus
30/12/2020

We eindigen het jaar in schoonheid en verwelkomden Roger Kesteloot in onze bus, op een van zijn laatste dagen als directeur-generaal bij De Lijn.


Als hoofd van de Vlaamse vervoermaatschappij De Lijn stond Roger voor heel wat uitdagingen. We vroegen hem naar het belang en kracht van reclame voor een openbaar bedrijf en blikken terug op de rol die communicatie speelde tijdens de vele veranderingen die Lijn doormaakte de laatste jaren.


Naast het verleden keken we ook vooruit en polsten naar Roger’s visie en blik op de toekomst. Wat zijn de perspectieven van reclame op openbaar vervoer? En welke tips wilt hij zijn opvolgster meegeven?


We kwamen het allemaal te weten tijdens een gezellige babbel tussen Roger Kesteloot en Christine Van den Berghe, Managing Director bij Lijncom.

Bekijk of beluister deze Babbelbus episode

Bekijk hieronder de laatste Babbelbus episode van 2020.


Wil je graag het volledige interview tussen Roger Kesteloot en Christine Van den Berghe beluisteren, dat kan! Klik onder de video op één van de links om de volledige podcast te beluisteren.

>> Meteen naar de podcast

De Babbelbus Lijncom podcast

Beluister onze volledige podcast op volgende kanalen.

Vorige stops

  • AZ Jan Portaels: Communicatieverantwoordelijke Helena Polfliet heeft het o.a. over de nieuwe aanpak van het ziekenhuis en communicatie in tijden van COVID-19.
  • Selectair Penta Reizen: Pieter Demuynck, zaakvoerder en voorzitter van Selectair, vertelt over de uitdagingen van de reissector.
  • Planet Group: CEO Sam Baro, vertelt hoe zijn bedrijf een ‘Great Place to Work’ werd, praat over de barometer die de recruteringsmarkt is en over wat de vooruitzichten zijn op korte termijn.
  • Brouwerij Huyghe: Benedikt Debeuckelaere, Global Sales Manager, praat over de langverwachte heropening van de horeca, het belang van diversificatie en de positieve spirit van het team van de Roze Olifant.

Volg ons op sociale media!